Super Per toeval op de site terecht gekomen en het item veel goedkoper gevonden . Besteld en de volgende dag al in huis. Top

Supersnelle levering

Prima website, supersnelle levering

Wederom perfect!

Weer een 3-tal truien met V-hals besteld. Leuke prijs, gemakkelijk bestellen en betalen en supersnel geleverd. Een perfect geheel!

Prima kwaliteit voor een goede prijs en snelle levering

Product op Bol gevonden, daarna. op de website.

Geen bijzonderheden

Heel tevreden en zeker nog eens bestellen!

Super snelle levering en mooie hoodies van Ballin. Heel blij mee! Hier ga ik zeker nog eens bestellen.

Snelle levering en contacten perfect.

Mooie schoen

Deze schoenen waar niet meer leverbaar bij PME, Bij Fashion for Less wel, good job!

Hele snelle levering met scherpe prijzen

Gewoon goed geregeld

Gewoon goed. Snelle levering conform verwachting. Schoenen passen perfect en zijn minimaal € 10,- goedkoper dan elders, daarvoor shop ik online! Ga hier zeker vaker bestellen. Arie

Zeer Goed

Snel en goed kwaliteit producten

Gaar altijd goed en snel

Super snel geleverd

Makkelijk bestellen en super snel geleverd

Bestelling goed verzorgd en op tijd gele werd.

Goede wijn behoeft geen krans.

Aanbevelenswaardig.

1e keer koop / bestelling gedaan. Goed. Duidelijke omschrijving artikel (loafers Mc Gregor) met foto's, leuk aanbieding, volgende dag in huis. keurig verpakt in neutrale doos. Tot een volgend bestelling.

Op tijd geleverd tegen een prima prijs

Mooie schoenen van een goed merk tegen een prima prijs.

Keurige levering

Op zoek naar kortebroeken van Jack & Jones. Kwam bij deze, voor mij onbekende webshop terecht. Veiligheidshalve met Klarna betaald, als dit kan, is het oké. De bestelling keurig ontvangen, precies wat ik wilde, top.

Snel en correct verzorgd

Product zoals beschreven snel en goed ontvangen.

Goede cerise

Super! En snel geleverd

Eerste ervaring voor mij en heel goed bevallen. Het pakje was snel geleverd, goede kwaliteit van Cappuccino kleren en niet te duur.

Een webshop zoals het hoort!

Snelle levering en makkelijk bereikbaar bij eventuele vragen via mail. Hierop wordt zeer snel gereageerd. Producten zijn kwalitatief van het niveau zoals beschreven en voldoen aan de verwachtingen. Dit bedrijf is zeer betrouwbaar. TOP!!!

100% naar mijn zin.

100% naar mijn zin.

Betrouwbaar

Snel geleverd, snelle reactie, goed verpakt

Elisabethhof 19

2353 EW Leiderdorp

+31 (0)252-348614

Over Fashion for Less

Fashionforless heeft een gevarieerd aanbod in merkkleding. Van schoenen tot accessoires, zowel voor dames als voor heren. Wij volgen de laatste trends en bieden het aan tegen zeer lage en aantrekkelijke prijzen met kortingen die op kunnen lopen tot wel 70%. Fashionforless verkoopt uitsluitend originele en nieuwe merkkleding, schoenen en accessoires direct uit voorraad. Daarnaast kunt u voor vragen altijd terecht bij onze klantenservice. Persoonlijk advies, betrouwbaarheid en goede service staan bij ons hoog in het vaandel.